margot janssen - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu margot janssen - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu

margot janssen

Door: rainbow beach

Blijf op de hoogte en volg margot janssen

01 December 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal. De greyhound is prima..vliegtuigstoelen maar veel meer beenruimte en regelmatige stops voor een smoke, drink, food en toilet.maar net als in vliegtuig lukt echt slapen niet echt. Airley beach is klein met een lange hoofdstraat en een kleine esplanada. De zeiltocht was echt geweldig. Eindelijk is het me gelukt te snorkelen en dus echt te genieten van het onder water leven. Ook nog gekayakt. We zijn naar white haven beach geweest en dat was prachtig..uitgestrekt spierwit strand omringd door groen, turquois, blauw oceaan water. Verder relaxed zonnebaden op het dek. Wel wat contact met 2 andere meisjes..de rest zijn vriendinnen uit dld en zweden die hier studeren en nu vakantie vieren of zwijgzame loners. Daarna met de nachtbus 14 uur naar rainbow beach..pffffff. Hostel hier is minst van allemaal. Rainbow beach is niks..een kleine hoofdstraat waar alles om 5 uur dicht is..ook de ijssalon. Xdus het was even geen bad hair maar bad travel dag. Vandaag weer goed gemaakt door prachtige frasers island...grootste zand eiland ter wereld. Gezwommen in een prachtig puur regenwater meer. Wel veel heen en weer en op en neer geschud tijdens deze 4wd tocht..langs strand maar ook ook een korte wandeling in regenwoud. Hoewel overal gevaar voor dingo's staat geen enkele gezien. Morgen naar brisbane en dan zit australie erop. Tot in nieuw zealand dus...groetjes margot

• 01 December 2014 - 11:09

Ans Van Elden:

Hey Margot,
    Gelukkig overheersen in je reisverslagjes steeds de positieve verhalen! Na de sigaretteninvoer in Australië, de IPad-problemen en je versleten Teva's blijven er genoeg zaken over om van te genieten en verveel je
    je in ieder geval nauwelijks, al vallen stadjes soms tegen. Je onderneemt wel heel veel, zeg. Leuk dat snorkelen inmiddels beter lukt. Ik herinner me van o.a. Bali en de Rode Zee hoe geweldig die onderwaterwereld is en wat een sensatie om die stilte te ondergaan.
    Vanuit Arnhem minder boeiende verhalen te melden, al gaat alles naar wens.
    Was gisteren met jouw gewonnen tickets bij voorpremière "Gooische vrouwen" in Laren. Heel goed georganiseerd allemaal, maar film begon een uur te laat (geluid wilde niet doorkomen) en wàt een flutgedoe,
    zeg. Niet aan mij besteed, dit soort voorspelbare, zg. humoristische en langgerekte scènes. De zaal lag regelmatig onder de stoel van het lachen om uiterst flauwe grappen. Voor mij onbegrijpelijk; niettemin een
    gezellige dag gehad met Dini uit Amsterdam!
    Heb een goede vlucht naar Nieuw Zeeland morgen en hopelijk kun je daar net zo genieten als de afgelopen maand in Australië.
    Liefs,
    ANS
    P.S. "Outback" heb ik moeten opzoeken (dom?), maar het woord "swag" kan in niet vinden (nóg dommer)?
    Wat is dat?

• 02 December 2014 - 19:15

René:

Hoi Margot,
    De eerste maand van jouw reis zit er al weer op. Leuk om je te volgen via de reisverslagen. Fijn om te lezen dat de reis goed verloopt en dat je veel ziet en leuke dingen doet. Geniet er van en veel plezier in Nieuw Zeeland.

• 03 December 2014 - 18:49

Ellen:

Hoi Margot. Die Aussies zijn een heel apart volk maar een geweldig land. Ik hoop dat je genoten hebt. Australië staat op mijn to-do list. New zeeland zal zeker zo mooi zijn. Meander gaat goed (niet zo goed als ik zou willen). De speeldata zijn vastgelegd en wordt een echt leuke voorstelling. We missen je op de repetities.......Geniet en geniet en geniet.........