margot janssen - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu margot janssen - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu

margot janssen

Door: cairns..het begin van de oostkust

Blijf op de hoogte en volg margot janssen

27 November 2014 | Australië, Sydney

Hi hi. Goed aangekomen in cairns. Echte badplaats..niet te groot. Er zijn 4 electronicazaken maar geen ervan heeft de goede kabel dus dat moet evt via internet of anders proberen in nieuw zeeland.heb 3 dagen excursies gedaan waarvan 2 naar tropisch mangrove regenwoud dat dus tegen de rerf aanligt en daarom heel uniek en naar bush met watervallen. Verder is dit het gebied met bijzonder uitgestrekte suikerrietvelden. Deze keer meer jongeren in de groep en minder eenlingen en minder contacten. Ook mijn roommates zijn dit keer wat minder spraakzame chinese meisjes. De 3e trip naar de grand barrier reef..heel mooi..snorkelen gaat nog steeds niet echt goed al ging het onder begeleiding smiddags al beter. De vraag is of de fotos en filmpjes een beetje gelukt zijn in elk geval veel bewogen beelden als ik door de slok water ineens weer boven water moest war dus regelmatig gebeurde. Toch wel genoten..lekker water bij een tempertasr van dik 30 graden. Oftewel het is hier warm en vochtig. Gisteren een dagje niets doen. Wilde naar museum - naast shoppen de bij de langoon rondhangen het enige wat er verder in de stad te doen is maar dat was dicht ivm renovatie dus er maar een verwendag van manicure pedicue en massage van gemaakt. Goede voorbereiding op de nachtbus reis van 10 uur richting airly beach waar ik 2 dagen op een zeilboot de whitsunday islands ga bezoeken. De afgelopen dagen wel weer aantal leuke mensen ontmoet en dat is wel gezellig. Inmiddels zijn hier de voorbereidingen voor de kerst van start gegaan. Al verschillende santa's gezien en groe kerstboom in cairns bij het strand. Nog zonder verlichting want dat wordt met een grote happening 29 november gedaan daar. Zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Tot over een paar dagen dan maar weer! Vele groetjes. Margot

  • 27 November 2014 - 12:09

    Henk :

    Hoi Margot, ik vind het geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Mooie plaatsen, vriendelijke mensen enz. Wordt al een beetje jaloers op je. Maar ik baal wel dat je geen foto's kan plaatsen. Kan ik je ergens mee helpen! Geef even het merk en type door van je tablet. Dan ik opzoek gaan of het
    bijv in New Zealand te krijgen is en iets regelen met Deedee. Zo niet dan kan ik het hier kopen en naar New Zealand sturen. Ben je ook per whatapp bereikbaar?

    Gr Henk XXXX en blijf doorgaan met je mooie verslagen.

  • 27 November 2014 - 12:49

    Wies Clout:

    Ha Margot,

    Wat maak jij allemaal mee en wat super wat jij allemaal ziet. Ik vind je verslagen prachtig en kan me helemaal inleven in je avonturen. Geniet nog maar volop. Liefs Wies

  • 27 November 2014 - 22:06

    Ron En Marga:

    Hallo Margot,

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en je geniet van dit mooie avontuur. Het zou inderdaad leuk zijn als je ook foto's kunt plaatsen maar gelukkig is op internet natuurlijk ook veel te vinden dus we kunnen je reis op die manier aardig volgen.
    Ik snap niet goed wat het kabelprobleem is. De meeste tablets gebruiken een usb-kabel en die moeten toch algemeen verkrijgbaar zijn.

    Groetjes en geniet van de mooie dagen/avonturen die nog in het verschiet liggen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

de laatste dag

25 Januari 2015

terug in santiago en weer alleen

16 Januari 2015

in de chileense woestijn

02 Januari 2015

laatste dag in NZ

24 December 2014

dunedin kerstavond
margot janssen

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5979

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: