terug in santiago en weer alleen - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van margot janssen - WaarBenJij.nu terug in santiago en weer alleen - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van margot janssen - WaarBenJij.nu

terug in santiago en weer alleen

Door: margot janssen

Blijf op de hoogte en volg margot janssen

25 Januari 2015 | Chili, Santiago de Chile

langs de kust weer langzaam afgezakt..uitstapjes naar aantal plaatsen en nationaal park...nog steeds veel halfwoestijn en lange afstanden. uiteindelijk in valparaiso aangeland..aparte havenstad..helemaal tegen heuveld aangebouwd dus steil, veel trappen maar gelukkig ook oude kabeltreintjes die je omhoog brengen. en dan is het zover..santiago 22 januat..we lopen nog en wijk door maar dan is het echt zover. marie en stefan naar amsterdam en ik weer in mijn eentje. best wennen..ik was van plan naar paaseiland te gaan maar alle vluchten tot ver in feb volgeboekt. andere mooie gebieden zijn ver weg met veel kans op regen dus blijf ik hier de stadnog wat verder bekijken en nog een pasr dagen naar valparaiso en strand...hopelijk. maar goed over 4 dagen naar rio en 3 dagen later naar amsterdam. gisteren mijn www aanvraag ingediend..dus het normale leven komt akelig dichtbij. tot binnenkort. goetjes margot

• 26 Januari 2015 - 11:19

Renate Verbeeten:

HoiMargot,
    Ongelofelijk zoals de tijd vliegt! Je reis zit er inderdaad alweer bijna op. Familie van ons was rond kerst in Chili en waren ook heel enthousiast. Geniet nog van de laatste dagen. Tot snel,
    Renate

• 28 Januari 2015 - 21:06

Anneke:

Hoi Margot, en dan te bedenken dat je nu bijna 3 maanden onderweg bent! Ongelooflijk! En heel wat kilometers afgelegd inmiddels. Dat zal wel tegenvallen als je weer in ons kikkerlandje bent. Geniet nog even, en alvast een goede thuisreis!
    Anneke

• 30 Januari 2015 - 10:05

Ans Van Elden:

Buen vuelo de regreso desde Rio a Amsterdam, Margot, y bienvenido a la vida normal
    en Holanda!
    Saludos,