de nz alpen in - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van margot janssen - WaarBenJij.nu de nz alpen in - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van margot janssen - WaarBenJij.nu

de nz alpen in

Door: margotjanssen

Blijf op de hoogte en volg margot janssen

19 December 2014 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hi hi. Vanochtend om 7 uur de bus in voor de 9 uur durende reis naar franz joseph in de nz alpen. Het is nu weer droog en mooi weer. Prachtige tocht deze keer..een toeristische route bijna. Krijgen ook de tijd om half uurtje bij de pancake rotsen rond te lopen. De moeite waard! Helaas gaat het daarna weer pijpenstelen regen en zijn de mooie uitzichten niet meer te zien haast door de laaghangende bewolking en de regenmist. Ik vrees het ergste voor mijn helihike morgenvroeg om 11.45 uur want de voorspellingen zijn bewolking, regen en 15 graden! Ga nu slapen hopend dat morgenvroeg de lucht opgeklaard is....:)

• 19 December 2014 - 18:31

Anneke:

Hoi Margot,
    Nou, de weergoden zijn je niet echt gunstig gezind! Hoop dat de bewolking en regen meevalt, en dat de heli- vlucht morgen door kan gaan, ik hoor dat die nogal spectaculair kan zijn! Geniet ervan, ben benieuwd naar je ervaringen! Ga je ook nog dolfijnen spotten op het Zuider eiland? Va een collega hoorde ik dat dat haar mooiste ervaring van NZ was!
    Grs, Anneke

• 22 December 2014 - 16:40

Renate Verbeeten:

Hoi Margot,
    Het is niet te geloven hoe snel de tijd gaat: je bent alweer een heel eind onderweg op je tweede 'stop'. Leuk om al je ervaringen te lezen en fijn dat je het tot nu toe goed naar je zin hebt. Ik wens je hele fijne feestdagen in dat hele verre Nieuw Zeeland en ik hoop dat 2015 je veel gezondheid, geluk en voorspoed gaat brengen.
    Hartelijke groeten,
    Renate

• 24 December 2014 - 16:13

Jan En Ardien:

Hoi Margot,

De tijd gaat zeker snel, wij zijn ook alweer 3 weken thuis na onze 4 weken reis door Vietnam, Laos en Cambodja, wat trouwens een hele mooie reis was. Wij hebben, jouw verslagen gelezen te hebben, wel heel mooi weer gehad. In Noord Vietnam rond de 22 graden met 1 dag wat miezer regen, de rest van de reis van 28 tot 35 graden Celsius.
    Ook tijdens onze vakantie konden we regelmatig jouw reisverslagen lezen. Je maakt wel heel wat mee als je al zo'n tijd onderweg ben. Het is heel leuk je verslagen te lezen, wij denken dat je zelfs af en toe wel even tijd moet vrij maken om een verslag te schrijven met al die reisdagen.
    Wij wensen je hele fijne feestdagen toe en dat 2015 veel gezondheid, geluk en reisgenot mag brengen.
    Groetjes, Jan en Ardien