nog een dag in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu nog een dag in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu

nog een dag in sydney

Door: margotjanssen

Blijf op de hoogte en volg margot janssen

09 November 2014 | Australië, Sydney

Nog even voor het slapen gaan...morgen een drukke dag want wisselen van kamer, er zijn nog een paar dingen die ik wil zien en morgenavond naar een voorstelling in the opera house voordat ik dinsdag naarmelbourne vlieg voor de volgende etappe.
Sydney is echt geweldig, naast de rocks is ook darling harbour leuk deel van de stad. Gezellige boulevard, leuke shopping market en toen het die middag regende heb ik me lekker verwend en mijn nagels laten lakken en thaise massage ondergaan. Inmiddels ook wijntoer gedaan, mooie vallei maar de wijn was minder. Ben duidelijk geen shiraz en st emilion girl/lady:). Thea en henk helaas niet bij tyller geweest. Ook een toer naar blue mountains..ook prachtig, wel weinig gewandeld maar wel spannende kabelbanen met mooi uitzicht en wildlife park....oftewel de eerste koalas, wombats, kangeroes etc gespot! De afelopen twee dagen met een paar kamergenootjes opgetrokken en dat was erg gezellig. Vanmiddag naar het bondi beach geweest en daar was een beeldententoonstelling langs de kustrand. Niet alle kunst mooi maar setting prachtig. Kortom het gaat goed hier en ik vermaak me prima. Enige nadeel is dat alles wel prijzig is - eten onder de 20 euro lukt niet en een lokaal wijntje is al gauw 6 euro...en wie weet ga ik nog stoppen met roken want sigaretten zijn bijna 20 euro (had beter die boete op het vliegtuig voot mijn teveel pakjes kunnen betalen:) lieve groetjes allemaal. Fotos volgen nog..

  • 09 November 2014 - 20:25

    Stefan Starren:

    Hoi Go,

    Leuk verhaal over het roken....
    Reis naar Chili is na wat gedoe gelukt en geboekt bij Vliegwinkel met Delta Air / KLM.
    Vertrek op 1 jan en aankomst in Santiago op 2 jan.
    Vertrek op do 22 jan vanuit Santiago.
    Nu nog autohuur en hotel in Santiago regelen.
    => Tot hoe lang wil jij de auto hebben na ons vertrek op 22 januari?

  • 10 November 2014 - 20:22

    Marga:

    Klinkt allemaal mooi wat je schrijft! Zeker dat de sigaretten zo duur zijn, zo kom je hopelijk van het roken af..... ;-) We zijn benieuwd naar de foto's.
    Groetjes en liefs van ons en van tante Annemie.

  • 15 November 2014 - 17:59

    Thea:

    Hoi Margot,
    Fijn dat alles goed gaat. Jammer dat je Tyrrel niet hebt gevonden, maar waarschijnlijk hebben wijj het in gedachten ook lekkerder en mooier gemaakt dan dat het is. Het is ook al zolang geleden. Hier gaat alles z'n gangetje ik stuur je binnenkort een toneel update over de gewone mail.
    Geniet nog van je rokertje zolang het kan.
    groetjes Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

de laatste dag

25 Januari 2015

terug in santiago en weer alleen

16 Januari 2015

in de chileense woestijn

02 Januari 2015

laatste dag in NZ

24 December 2014

dunedin kerstavond
margot janssen

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 6009

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: