na dubai nu in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu na dubai nu in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van margot janssen - WaarBenJij.nu

na dubai nu in sydney

Door: margotjanssen

Blijf op de hoogte en volg margot janssen

04 November 2014 | Australië, Sydney

Twee dagen in bloedheet dubai. Een dag het meer historisch deel waar mijn studio ook was bekeken. De tweede dag het moderne dubai. Vanaf de 124e verdieping van de nu hoogste toren ter wereld - bjur kalifa de stad van bovenaf gezien rond zonsondergang. Van energiebesparing hebben ze hier echt nog nooit gehoord! Verder de dag doorgebracht in de dubai mall met een aquarium, waterval, dansende fonteinen, schaatsbaan en meer dan 1200 winkels.
Gisteren begonnen aan de lange vlucht naar sydney. Met een uur vertraging vanochtend om 8.30 aangekomen. Kon gelijk aantal pakjes taxfree sigaretten inleveren want je mag er maar 50 invoeren. Mocht 1 pakje extra en aangebroken pakje houden! Benieuwd hoe lang ik daar mee ga doen. ....
Het is nu bijna 5 uur. Moest wachten op mijn kamer en dus maar gelijk naar de opera house gegaan. Prachtig gebouw, mooi gegen in de haven. De jeugdherberg is er vlak bij en ligt in de geweldige historische wijk the rocks. Net lekker gedouchd en dus even tijd om jullie op de hoogte te houden. Nu even rusten! Tot binnenkort.

• 04 November 2014 - 09:55

Ans:

Wat zul je veel foto's gemaakt hebben in Dubai, Margot! Als ik je beschrijving lees van de hoogste toren en
    van die shopping mall....
    Vind het erg leuk om je op deze manier te kunnen volgen en ben benieuwd naar wat je in Sydney allemaal
    gaat zien en beleven!
    Zoen vanuit een nu zeer herfstig Nederland (12 graden, regen, wind)
    ANS

• 04 November 2014 - 11:08

Herma:

Hallo Margot,
    Top dat je al meteen begonnen bent aan het verslag. Zo te lezen is het op de hele wereld lastig kersen eten met douaniers. Zouden ze op die manier de toeristen van het roken af willen krijgen? Een nieuwe campagne.....? Ik ben overigens nog wel reuze benieuwd van je te horen wat je van Dubai echt hebt gevonden. Was het wat? Moeten we het op ons verlanglijstje zetten? Prettige voortzetting en we blijven je volgen. Groet ook van Jack, Herma

• 04 November 2014 - 22:57

Ellen:

Hoi Margot,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen. Fijn dat je de link nog even hebt doorgestuurd aan je oud collega's.
    Was Dubai zo heet dat je de Mall in moest vluchten? Ik zie je nog niet al winkelend je dag doorbrengen, volgens mij heb je wel andere dingen op je lijstje van bezienswaardigheden staan. Ben benieuwd wat je nog allemaal gaat doen. Geniet er van, maar dat doe je vast met volle teugen. Heel veel groetjes, Ellen

• 05 November 2014 - 21:14

Jan En Ardien:

Hoi Margot,

Leuk je te volgen maar weten niet of wij je op onze reis door Vietnam, Laos en Cambodja constant kunnen bereiken. Zo te lezen zit je alweer aardig in het reizen. Geniet ervan en maak zoveel mogelijk mooie foto's.

Groejes, Jan en Ardien

• 08 November 2014 - 22:01

Joke Van Ruiten:

Hallo Margot
    Je hebt toch wel goud gekocht in Dubaui?
    Wij hebben destijds in de goldsuck voor schappelijke prijzen het een en ander
    gekocht.
    Hoop dat je geniet van Australie/ Mijn belangstelling gatt mn uit naar Nw Zeeland.
    Ik vind het heel knap dat je deze reis in je uppie onderneemt.
    gr Joke